sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Aripi smulse I si II. Emoții smulse, partea I.

    Pe Corina am cunoscut-o acum câteva luni în cadrul atelierelor de scriere creativă, organizate de Ana Nedelcu la Anticaffe Ploiesti, iar de la început mi-a atras atenția modul ei realist de a scrie, cu imagini bine conturate si trăiri puternice. In timp am avut ocazia să o descopăr puțin câte puțin, și pot spune că e o persoana cu o voință de apreciat și o experiență de viață care se reflectă în tot ceea ce scrie !
   Astăzi a lansat cea de-a doua parte a romanului "Aripi smulse" și am acceptat cu multă bucurie, dar și cu emoții, invitația ei de a spune câteva cuvinte despre prima parte.
   Romanul este captivant de la primele rânduri prin caracterele definite de umbrele trecutului, care iau parte la acțiunea complexă parcă pentru a-ți preda o lecție de viață. Deși povestea vine de pe meleagurile altei țări, însă Corina prin descrierile amănunțite te transformă in turist pe străzile orașului El Fuerte, iar unele întâmplări nu sunt accesibile oricărui grup social, Carlos si Alicia sunt parte din realitatea ce ne înconjoară. In interiorul fiecăruia dintre noi există un conflict intre sentimentele contrarii fata de situații sau persoane din trecut, caruia ii dăm formă in exterior prin contextele în care ne trezim captivi ori prin persoanele pe care le întâlnim, aparent accidental. De fapt, nimic nu-i o simplă coincidență. Tot ce ne înconjoară zi de zi este legat de interiorul nostru, fiind chiar expresia acestuia. 
   Parcurgând romanul mi s-a confirmat ideea că nu avem de ce să ne definim printr-un singur moment. Viața e o sumă de alegeri, prin care ne apropiem sau ne îndepărtăm de ceea ce ne dorim să trăim, așa că, suntem răspunzători de ce alegem. Avem responsabilitate față de noi să facem acele alegeri care ne-ar conduce către realitatea în care vrem să traim  altfel, destinul ne va scoate în drum aceași lecție până devenim dispuși s-o învățăm. Astept cu nerăbdare să citesc evoluția personajelor în cea de-a doua parte, care a fost lansata astăzi.
   Ii mulțumesc Corinei pentru invitație și pentru munca depusă în scrierea celor 2 părți ale romanului ! Sunt sigură că și cea de-a doua parte va fi la fel de interesantă, sau poate chiar mai captivantă acum că personajele îmi sunt dragi!

Cartile pot fi achiziționate de aici:
Partea I
http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-romana/literatura-romana-contemporana/aripi-smulse-vol-i-340206.html

Partea a II a:
http://www.smart-publishing.ro/product/aripi-smulse-vol-2/

P.S. Discursul meu, rostit in cadrul lansării, a fost ceva mai haotic, însă am accesat trăirile pe care romanul ei mi le-a trezit și m-am bucurat de momentul în care am putut să impart cu cei prezenți, in special cu ea, locul pe care munca ei îl ocupă în dezvoltarea mea. Până la urmă arta are și rolul ăsta, de a ne ajuta să ne autoeducam, iar cei care prin produsele lor artistice ne îmbogățesc mintea si sufletul merită aprecierea noastra !
Cum spuneam acum ceva timp: oamenii ne oferă momente cu care singuri decidem apoi ce facem, iar ea mi-a oferit astăzi ocazia să cresc, împărtășindu-mi trăirile cu alți oameni mai mult sau mai putin cunoscuți. De obicei aveam ceva rețineri și singurul lucru la care mă gândeam era că ideea mea nu e suficient de bună. Astazi am ales sa trăiesc momentul, și atât ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu